måndag 29 april 2013

Lite energibrist ju nu....

Den här veckan är jag inte uppbokad på någonting mer än mina 2 jobb. Tänk jag är hemma på kvällarna, i alla fall till kl 21:00
Vi får vara tålmodiga och hoppas på att ett mirakel sker så Lydiagården kan fortsätta med sin verksamhet. Det ligger viktiga beslut i konkursförvaltarens händer. Utfallet efter stämningen ska komma nu i Maj, hoppas det blir många sköna miljoner i skadestånd.
Äppelträdens blad och blomknoppar växer så det knakar nu, snart är det så underbart vackert som det bara kan bli bland blommande äppelträd.
Jag har inte hunnit väga mig på några veckor men senast jag gjorde det hade det försvunnit 12,4 kg sen i julas. Försöker hålla mig runt 1300 kalorier /dag. Men när jag jobbar som jag gör blir det inte havregrynsgröt så ofta som jag önskar. Eller det kan det ju bli om jag kokar det på jobbet.
Jag känner att jag behöver booooosta energi, ha några dagar utan ett enda krav. Bara ligga o slappa i soffan hela dagen.




Inga kommentarer: