torsdag 11 november 2010

torsdag 11/11 2010

Igår var jag och äldsta dottern på "öppet hus" vid strålningsmottagningen på Lunds lasarett. började med bild och filmvisning efter det blev det rundvandring. Konstaterade att britsen kommer att bli väldigt hård att ligga på och att det är väldigt kallt i rummen. Mina 25 behandlingar kommer att ta 6 veckor att genomföra eftersom det infaller en del "röda" dagar i jul och nyår. I morgon ska jag på fotvård, känns skönt att lyxa till det lite eftersom Taxotere-behandlingen inte är så snäll mot naglarna. På tisdag är det dags för min förhoppningsvis sista cellgiftskur, ser framemot den för det är den sista men å andra sidan vill jag inte ha den eftersom jag vet att jag blir ganska dålig av den. De flesta i familjen är krassliga i feber & hosta, funderar på att tillfälligt fly fältet så jag inte blir sjuk innan tisdag.

Inga kommentarer: