onsdag 3 november 2010

onsdag 3 november

Idag regnar det och blåser så det gäller att hålla i hatten. Jag har hållit mig inomhus de senaste dagarna mest för att formen varit usel =( , är mycket tröttare nu - kanske det är Taxotere´ns biverkning bland många andra. värken är mer hanterbar nu än den var i helgen och metallsmaken har inte varit så illa denna omgången.
 Jag skulle varit med på personalmöte igår men lämnade återbud eftersom jag inte orkar vara upp mer än 1 timme åt gången. Idag blir det till att tvätta undan berget som bildats de senaste dagarna och soffamys.
 Mina flickor har rest med tåget till Köpenhamn, tänk att vi bor så nära, 1½  timme till centrala Köpenhamn =).  Dom kommer säkert att ha en superdag och ibland är det kanske bra att bara de 2 gör nåt speciellt tillsammans. Maken får sköta marktjänsten när jag har mina dåliga dagar och han gör det så bra så.

Inga kommentarer: