tisdag 12 oktober 2010

Är på benen igen - Tisdag 12 oktober

I söndagskväll körde vi upp till CSK eftersom jag fick feber igen på eftermiddagen, Togs blodprover som var "acceptabla" fick själv välja om jag skulle hem eller sova över, så jag åkte hem med en ask pencillin på fickan. Smärtan i händer och fötter har gett med sej så nu tror jag det är över för denna gången, och metallsmaken i munnen börjar ge med sig, drygt när vanligt kranvatten smakar  #%¤&#¤.
 Idag har jag och en fd. arbetskamrat  varit och besökt Farmen, Bollerup , det är en daglig verksamhet för funktionshindrade personer inom LSS. Det var riktigt roligt att se hur Farmen utvecklats sen jag var där sist för typ 3 år sen. Besöket gav mej positiv energi, kul.
Ikväll är det landskamp mot Holland, FORZA  SVERIGE!!! då blir det pizzamys och chips m. dippa

1 kommentar:

Birgitta sa...

Då ses vi kanske på lördag