tisdag 5 oktober 2010

5 oktober, Det känns helt okej.

Igår var min 4:e behandling, får fortfarande medicin mot ev. illamående de första dagarna efter. Samt utskrivet medicin mot ev. värk som är en av biverkningarna av Taxotere. Eftersom jag har ett uselt knä så är det bättre att vara förberedd och ha grejer hemma. Har varit i Tomelilla en sväng på morgonen, bara för att upptäcka att vårt personalmöte var inställt.=(. Så jag hälsade på en av mina tidigare arbetsplatser istället, mycket har förändrats om det är till det bättre eller sämre får andra bedömma. Kl 13 är det dags för ett besök på Nova för min Neulasta-spruta. Igår mådde jag så bra att jag körde med tjejerna till matchen, det blev förlust och 1 skadad. =(.  Åkte till match med 11 st som blev 10 efter 35 min,  men tjejerna kämpade på. Ny match på torsdag, den sista för säsongen.

Inga kommentarer: