söndag 10 oktober 2010

20101010 magiskt datum

den dåliga formen håller min kropp i ett järngrepp, förutom de vanliga biverkningarna som brukar uppträda efter sådär 5-6 dager med såriga slemhinnor, metallsmak i munnen, och allmän trötthet så har jag ont i mina händer och fötter mestadels när jag är stilla. Inte så kul när man lägger sig och ska försöka sova, har "lånat" av makens värktabletter eftersom mina egna inte räcker  för att dämpa smärtan tillräckligt. Hoppas det ger med sig i veckan. Som lök på laxen har jag blivit förkyld med halsont och feber som följd. Var dock feberfri kl 8.00 i morse. Har varit i kontakt med sjukvårdsupplysningen på morgonen men dom tycker jag ska avvakta om jag får  feber igen under dagen ska jag åka in. Så det blir nog lugna gatan idag skulle jag tro.

Inga kommentarer: