söndag 22 augusti 2010

Tisdag 17 augusti - Söndag 22 augusti

Tisdag blir utskriven och åker hem kl 11, medicinen finns att hämta på apoteket.
Kommer hem till ett nyfejat hus familjen har gjort ett bra jobb,  tar det lugnt resten av dagen ser på fotboll på kvällen.
Onsdag kväll åker jag och tittat på match med damer U
Torsdag känner att jag återhämtar mig sakta men säkert, håret börjar släppa så nu blir jag snart skalliga damen.
Fredag lyssnar på kroppen och låter den bestämma takten, blir fort trött pencillinen är ju stark så det bidrar säkert.
Lördag är trött, trött, trött ligger mestadels på soffan och när jag gör nåt rinner svetten av mig direkt.
Söndag åker upp och kollar på Parloppet i Onslunda, fortsatt trött men har inte haft någon feber på hela veckan.
Håret faller i mer och mer så nu åker trimmern fram och jag är numera väldigt korthårig.
Imorgon  ska jag till frissan för att få min peruk och efter det till CSK och min 2:a cellgiftsbehandling om nu proverna är okej.

1 kommentar:

Boel sa...

Kramar, läser din blogg varje dag. Viste inte att håret redan hade börjat, men du blir superfin i kort eller inget alls. Många kramar från oss