fredag 28 februari 2014

Säsongen är igång !!

Den här veckan har jag varit och jobbat 2 dagar i Kivik, vi vårstädar besöksmålen, tar bort granruskorna som skyddat rabatterna och andra växter, vi räfsar upp en massa löv.. Det blir många vändor för vår traktorförare att tömma de äpplebingar som tillfälligt tjänstgör som lövsamlare.
Trots tidiga morgnar och hårt arbete mår jag bra av att vara igång igen.
fredag blev en sorgens dag, Kajsa blev inte bättre i sin andning och vi beslutade när vi var hos veterinären idag att hon skulle få somna in. ett mycket tungt beslut men nödvändigt. Vi hade kunnat köpa kanske 1 eller 2 månader genom att öka kortisondosen ännu mer - med alla de biverkningar det skulle gett.
Kajsa kom in i mitt liv strax efter jag avslutat mina behandlingar och har betytt otroligt mycket för mig.
Tor Erik är hemma mycket dagtid, saknaden blir om möjligt ännu större för honom.
Älskade lilla Kajsa

Inga kommentarer: