lördag 23 februari 2013

FUCK YOU HERR CANCER!! FUCK YOU !!

En av mina bröstsystrar kommer att förlora kampen mot Herr C. När vet hon inte, men hon har fått besked att det kommer att bli så. En make och 3 tonårsbarn kommer att förlora något av det käraste dom har.

Jag har så mycket mer att skriva, men finner inga ord...............

Malin som skriver bloggen "Gladilivet" blev sjuk ungefär samtidigt med mig. Vi hade olika typer av bröstcancer. Jag en ER+/Pgr+ och hon en HER-2 +.  Hon fick liksom jag lymfödem och stöttade mig otroligt mycket under våren -11. Vi har följt varandras bloggar, och peppat varandra när det mörka cancermolnet tornat upp sig på vår himlen. Men nu....varför kan inte himlen alltid vara blå?+

2 kommentarer:

Jane sa...

Usch. Vad ledsen jag blir. Stor, stor kram.

sa...

Åh, Malin och hennes fina familj.
Det här gör mig arg. Och ledsen!