fredag 28 december 2012

Där gick den plomben.... julgodis!!!!!

Är lite småstel i stativet  idag, gick den där låååånga promenaden för 2 dagar sen och jag tror det hjälpte på mitt tänk. Min kropp mår bäst när den rör på sig, den behöver en genomkörare då o då.
Nu går det mot ljusare tider igen och innan jag vet ordet av så är det midsommar.
Nu försöker jag vara glad för att jag är "cancerfri" just nu och inte ta ut sorgerna som kanske inte kommer på förskott. Men det är en kamp varje dag om vilka tankar man ska släppa fram.
Ska inte göra ett smack i helgen utan bara slappa, tassar kanske runt i flanellisen hela helgen.
Ska kanske skriva en krönika över 2012??  eller inte?? det blir inte idag i allafall.
Igår hade vi hemmagjord pytt-i-panna på alla julresterna, riktigt gott!!   Ja inte julgodiset var ju inte med då förståss.   Det har jag fått nog av, bet av en plomb och tandläkarbesök är bokat till på onsdag-morgon. :-(  känns som det blir en dyr historia.

Inga kommentarer: