måndag 19 november 2012

I sakta tempo rullar det på .......

I veckan som gick hann jag med "Livslust träff i måndags. Det var "prova-på" -dag.  Som så ofta när vi träffas är egentligen innehållet för dagen oväsentligt, det är så roligt att träffa de andra kvinnorna och bara prata. Precis så blev det idag också.
I tisdags körde jag till Kristianstad, efter en sväng bortom Sjöbo och Bjärsjölagård där jag hämtade upp Petra och Lisbet. Alla i styrelsen och kontaktpersonerna var och käkade kinamat på en restaurang i närheten av Sommarlust. Jätte trevligt!!
Har hunnit med ett tandläkarbesök också, men som tur var så vat tanden som gått sönder redan rotfylld, hade lite ångest ett tag innan jag visste vad som skulle göras.
I fredags fick jag behandling på hälsenan "Friktioner", fy fasen vad det gjorde ont. Har varit på återbesök idag men eftersom den är så öm ska vi avvakta vidare behandling tills jag varit på ultraljudet. Det ska jag göra på onsdag :) här går det undan. Fick lymfmassage idag det var välbehövligt, min kropp (över delen) tycker bäst om när jag rör mig. Fötterna (hälen) tycker att jag ska vara stilla. Det är inte helt lätt.
Har varit på Bio Rio i Tomelilla två kvällar i rad, i lördags såg jag konsert med Timbaktu och igår blev det sista delen av Twilight.


Inga kommentarer: