torsdag 22 november 2012

Emporia är gigantiskt!!!

Då har jag också varit där!!! Alla skåningars måste, det nya STORA köpcentrat Emporia. Det ligger på lagom avstånd från Malmö, vid Hyllie och pågatågen stannar jämte.
Det var stort, stort, stort man skulle nog kunna gå där i flera dagar :)
Och gå vilse också dessutom, men det gör jag ju ändå ;)






Vi ska byta ut bild & text på föreningens Roll-Up, Lisbet har gjort en ny förenings-logga och valet av den  som skulle synas på bilden var den när jag plockar äpple 2011. Det är väl okej, men blir nog konstigt att stå sidan om mig själv.
Det är samma bild som var med i Cancerfondens Rosa Bandet kampanj 2011. Trädgårdsmästare Caroline tog bilden.

Frslag Rollupp2

Nu avvaktar jag svar från ortopeden i Malmö om vad som ska hända med hälen. Så länge jag inte vet nåt ska jag avvakta sjukgymnastiken också.
I morgon är det dags för klippning, det har väl inte växt så supermyvket sen 30 augusti men tillräckligt för att fixa det lite.


Inga kommentarer: