måndag 23 juli 2012

Har inte tid att blogga



Drygt 1 vecka  sedan senaste inlägget, det är väl ett sundhetstecken eller?? Klippte mig i onsdags det var verkligen välbehövligt. liknade ju en trollunge.  Marknadsvecka här i vårt sydöstra hörn men jag är ingen marknadsfreak, blev bara Tomelilla marknad på torsdagen.Men då som "knalle", Lisbet och jag sålde Rosa Bandet-produkter och informerade om vår BC-förening. Man kunde även testa om man kunde känna knölarna i bröstproteserna vi hade med oss. -Ja, ibland måste man bjuda på sig själv. Visst var det någon som rynka på näsan och fnös nåt om opassande  FUCK YOU!!! & FUCK CANCER!!! , men väldigt många tyckte det var bra information. 

Både torsdagskväll och fredagskväll träffade jag mina gamla tjejkompisar. Vi försöker att åtminstone 1 gång / år att träffas och fika.
I  lördags var det dags för min systerdotters bröllop, vigselakten skedde ute i sädesfältet på gården där hon är uppväxt i Borrby. Festen hölls i logen och det var klackarna i taket hela natten lång. Jag la huvudet på kudden kl. ½ 5 efter en super-rolig bröllopsfest. 
I morgon ska jag på mammografi i Kristianstad, ska kolla upp "ärtan" ......håll tummar & tår.


Inga kommentarer: