söndag 24 november 2013

Nu börjar jag "boa" in mig inför vintern. :)

Nu startar snart hemmatiden, den del av året jag är ganska mycket hemma. Det kommer att bli lite fixande här hemma, glasmästaren kommer nästa vecka och byter ut 2 glaskassetter som är dåliga. Betydligt billigare än att sätta in nya fönster.
Så blir det en IKEA-tur för inköp av ett högskåp till köket, sen ska våra ny-gamla kyl och frysskåp på plats. efter det tar nog julstädandet vid. Ska försöka ha klart till Lucia, men när vi  börja sortera och röja så vet man aldrig.
Lilla Kajsa ligger som ett frimärke i mitt knä när jag är hemma, nu kommer hon att se mig mer så då får vi göra annat än att bara mysa bort tiden. Hon är så mysig, när jag vaknar ligger hon kloss intill oss nere under täcket, Fina Kajsa!




Igår hade vi årsmöte i Lydiagårdens Vänner, styrelsen är i stort sett oförändrad. Vi har på de få månader vi varit igång lyckats få ihop till drygt 2 rehabplatser.
Förhoppningsvis säljer vi massor av änglar och andra smycken som sen genererar pengar till ännu fler rehabplatser.
Här ser du ett litet urval av våra smycke. resten kan du hitta på www.lydiavanner.se

            

Inga kommentarer: