fredag 4 oktober 2013

Idag är det 799 dagar kvar med Letrozol.


Då är äppelmarknaden över för det här året, vi har flyttat ut äppelförsäljningen nära Stinas café och parkeringen och efter nästa veckas försäljning blir det väl en utvärdering om det var bra eller dåligt.

Tog en fin bild på min kollega M när hon plockar Rubinola i kulturodlingen.

Var hos optikern och kollade ögonen och precis som jag misstänkte han min syn försämrats, mest på höger öga så det blir nya briller. Ska hämta dem i veckan.Valde en båge som i form påminner mycket om den jag redan har, trivs jättebra med den så varför byta. Den nya bågen är dock lite mörkare än den jag har nu. 
I måndags träffades en del Lydiaambassadörer på Lydiagården. Information från de nya ägarna och sedan fick vi berättade lite om hur vi vill fortsätta arbetet ute i våra patientföreningar och andra verksamheter för att sprida information om Lydiagården. Har gjort ett ställ att hänga våra änglar och boops and balls i, blev till att plocka fram borrmaskinen.Igår skickade jag iväg 2 änglar. 
Söndagen den 13 oktober ska vi i BCF Victoria vara med vid Kristianstads DFF:s hemmamatch mot Vittsjö och informera om Bröstcancer och sälja rosa bandet grejer.

Dagen gick nästan obemärkt förbi rundade 800-strecket idag och är nu nere på 700-talet med mina antihormoner. Märker av värken i fötterna och händerna men den är hanterbar.
Bullen & Bönan som är ett lokalt fik i Tomelilla har under hela september sålt kanelbullar och skänkt en del av förtjänsten till BCF Victoria och Lydiagårdens Vänner. B&B har nu beslutat att fortsätta kampanjen hela oktober + att dem skänker hela sin dricks till ovan nämnda föreningar.

I morgon blir det äppelförsäljning  mellan 10-17, kom till Kiviks Musteri om du känner för det.


Inga kommentarer: