onsdag 9 oktober 2013

härligt höstväder - men nu regnar det :-/

Vi har haft en fantastisk vår - sommar och höst. Lagom väder med lite regn, regnat har det gjort på mina fridagar ;-) så vädret kan jag inte klaga på. Inte förrän nu - Jag ska jobba imorgon, just nu spöregnar det, jag hoppas verkligen det har regnat av sig tills imorgon.
Har en ny arbetsgivare från 1 oktober, det är lite inkörningsproblem om man säger så.....men det blir väl bättre.
Imorgon ska jag på snackekväll på Nybromölla-kliniken, BCF Victoria har förlagt höstens Österlenträff där. Ingrid kommer att prata om lymfödem.
Oktober betyder RosaBandet försäljning, närmast i tur för min del är den allsvenska matchen mellan Kristianstad DFF och Vittsjö GIK. Vi finns på plats och informerar om bröstcancer och vår bröstcancerförening, säljer RosaBandet grejer och njuter av matchen. Nästa vecka blir det försäljning på CSK på onsdagen sen är det några tillfälle till som jag ska delta i  bl a  Citygross i Staffanstorp och Mikaelimarknaden i Tomelilla. På Mikaelimarknaden kommer herrarna från prostatacancerföreningen Provite också också att delta.

Inga kommentarer: