tisdag 11 september 2012

När kommer den där dan när kalendern är blank?.....

Förra veckan glömde jag att jag skulle jobba på natten, satt i godan ro med en öl när kvällspersonalen ringde och undrade var jag blev av???? Var övertygad om att jag hade semester, men det löste sig ändå. Vi har bra vikarier som rycker in på kort varsel.
I fredags åkte vi till Island för att vara med på mitt "gudbarn" bröllop.  Vigseln var ute i en hästhage några mil utanför Reykjavik. Det blev fest på kvällen , lite väl tuff för min del PUH!!! Nåja det är 20 år sen det snurrade till senast. Vi var och tittade på Gesyr och Gullforsen också men sen hann vi inte med så mycket mer. Återresan på söndagen gick bra, trots att jag var bakis.  Men jag "fastade" hela söndagen.
Trine kom också hem i söndags hon har varit på semester i Grekland 1v.
Nu jobbar jag full vecka i Kivik, vi har plockat måndag & tisdag, resten av veckan blir det trädgårdsarbete.
Min jäkla hälsena gör skitont hela tiden, har skickat en egenremiss till ortoped. Det enda som hjälper är nog att sitta stilla och det vill jag inte.
Lägger in bilder från Island när jag har lite bättre tid, kan kanske bli till helgen.
Den 1 oktober åker Trine till England och hälsar på Therese. Tror båda längtar lika mycket.


1 kommentar:

Livet går vidare.... sa...

Snart kommer den dagen då det är tomt i kalendern och vi kan träffas och fika och snacka "skit" :) Längtar!!
Ta det liiite lugnt, fast jag vet att du njuter i Kivik.
KRAMAR!