lördag 24 juli 2010

läkarbesök 16 juli

Dags för återbesök på kir. efter mina röntgen undersökningar och operationen av venporten. Hade tid kl. 9:30. Kom in 10:00 var ute och klar 10:08.....man behöver inte vara så listig för att förstå att jag inte fick reda på allför mycket på det besöket. Men skellettröntgen var ok, lungor och bröstkorg ok , men man såg något på livmodern som måste kollas upp. det var ungefär det jag fick reda på.
Hann inte fråga om spridningen till lymfkörtlarna, dr. tittade inte på venporten , kändes som den tiden man var sen måste sparas in på nån - nu råkade det bli mig.
Men glädjekänsla att det inte var nåt på skellett, lungor och bröstkorg var större än ilskan att jag fått så lite tid med dr.när jag åkte hem. Det var inte förrän på kvällen jag surnade till och var sen småilsken hela helgen. Måndag morgon ringde jag mottagningen och 20 min senare ringde dr. upp och hade då tid att prata med mej, slutet gott allting gott. Inväntar kallelse från gyn, hoppas det går snabbt.

Inga kommentarer: